Tuesday 31 January 2012

Cubic

semalam bertugas kat kaunter cubic..part yg paling aku suke!xyah pening2 wat tugas hakiki...nak2 tyme student cuti lg syoiiikkk!nak d jdkan cite...partner tugas abg zul nk kuar rehat..so aku pun jg le kunter tuh sensorag...sib bek ade 2 ke 3 student ngn nepal mop lantai...xla takut sangat..
masuk sorang auntie nie...kwan kepada nepal tuh...speking skit2 ngn aku..aku pun layan la...
auntie : apa crita paper ari ni?dengar ade cite buang bayi lagi...
aku : (dlm ati..sib bek aku selak paper td,tau cite pasal kes baby yang kne buang dr tingkt 2 tu) bkn buang bb la anutie...pompuan tu da mengaku buang bb dr tingkat 2 tu..kes bb kne campar dr tingkat 2 tu!
auntie : itu worang banyak teruk woo..xda akal punya worang!xde pk ka..haiyooo..xkecian same itu bb...(auntie nie duk bebel pasal attitude budak muda zaman sekarang!) binatang pun sygkan anak!
aku : mengiyakan jek ape auntie tu ckp...sbb memang betul pun!
tetiba teringat kat bb aliya kat TASAS!oooo...selamatkah anak ibu disana?hanya bertawakkal.....

No comments:

Post a Comment